Toshiba service τέλος από την ideal.

Στο άρθρο αυτό θα δούμε κάτι δυσάρεστο που αφορά το toshiba service από την ideal.

Αυτές τις μέρες μας ήρθε ένα Toshiba Satellite 17’’ στο οποίο είχε καταστραφεί το BluRay-DVD RW .
Πήραμε λοιπόν τηλ στην Ideal μιας και νομίζαμε πως είναι η εταιρεία που αναλαμβάνει τα εντός εγγύησης Toshiba.
Επίσης θυμόμαστε όλοι την περίφημη εγγύηση ”ότι και αν συμβεί” και το εκπληκτικό after sales που διαφημιζόταν με μανία στο πρόσφατο παρελθόν.
Παίρνουμε λοιπόν τηλ και με έκπληξη ακούμε ένα ηχογραφημένο μήνυμα  μας ενημέρωνε ότι από τηλεφώνου ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ καμιά τεχνική υποστήριξη.
Για όσους είχαν επικοινωνήσει παλιότερα με το service της Toshiba σίγουρα αυτό προκαλεί μεγάλη έκπληξη.

Τέλος πάντων περιμένουμε να συνδεθούμε με κάποιον εκπρόσωπο ελπίζοντας να βρούμε μια λύση στο πρόβλημα μας.
Μόλις συνδεθήκαμε μιλήσαμε με κάποια κοπέλα που ευγενέστατα μας ενημέρωσε ότι βγήκαμε στο τμήμα λευκών συσκευών ( ψυγεία , πλυντήρια κλπ )… και ότι πλέον η μόνη λύση για λάπτοπ εντός εγγύησης ήταν να το πάει ο τελικός πελάτης σε ένα κατάστημα από το δίκτυο Γερμανός ή  Cosmote!!!
Εκεί, μας είπε πως ο τεχνικός θα εκτιμήσει την κατάσταση και θα προχωρήσει η επισκευή  εάν το κρίνει απαραίτητο!!!
Δυστυχώς δεν ήταν σε θέση να μας ενημερώσει για τον χρόνο της επισκευής ούτε και για το Toshiba no matter what «ό,τι κι αν συμβεί»…
Καλό λοιπόν θα είναι να βγείτε να μας πείτε τι γίνεται πλέον με την εγγύηση no matter what και τι πρέπει να κάνει ο τελικός πελάτης ενός toshiba laptop αν ας πούμε πέσει νερό ή του κλέψουν το laptop ….

*Για τα εκτός εγγύησης laptop της toshiba καλείς laptopliberta στο 2392110829.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.


Designed & Developed by Longtail Interactive